Volgende bijeenkomst: dinsdag 16 februari - Online

Days
dagen
hours
uren
min
min
sec
sec

Online bijeenkomst 16 februari

De bijeenkomst in januari stond in het teken van het maken van jouw unieke strategie en we gaan nu een stap verder. Wie is je ideale klant en hoe maak je van deze klant een ambassadeur.

Zodra jij haarscherp hebt wie jouw ideale klant is en wie jouw ambassadeurs zijn, en dat zijn niet alleen klanten, en je past je gemaakte strategie toe, dan stelt het jou in staat om nog meer als eventprofessional zichtbaar te zijn en je doelstellingen te behalen.

Minder hoofdpijn, meer plezier, meer energie en een fijne klantrelatie.

Tijdens deze bijeenkomst gaan we je helpen met het onderzoeken wie jouw ideale klant is en wie jouw ambassadeurs zijn. Na deze bijeenkomst heb jij concrete acties die je kunt uitvoeren om als ondernemer te groeien.

We zien je graag op dinsdag 16 februari.

 

Programma:

09.45 – 10.00 uur   Online inloop
10.00 – 10.30 uur   Welkom door coördinatoren, agenda 2021 en voorstelronde
10.30 – 11.30 uur   Ideale Klant & Ambassadeurs
11.30 – 12.00 uur   Netwerken


De bezoekersregistratie van de bijeenkomsten van ZEPnl wordt verzorgd door deRegistratiebalie.

Wil je deze ZEP010-bijeenkomst bijwonen? Registreer je dan nu!

 

 
 

 

Onze leden

Hieronder een overzicht van de leden van ZEP010

Onze leden

Aanmelden voor ZEP010

Vul het pdf formulier in en stuur hem op naar info@zepnl.nl Wij nemen daarna contact met je op.

Aanmeldformulier