Online bijeenkomst 16 februari
De bijeenkomst in januari stond in het teken van het maken van jouw unieke strategie en we gaan nu een stap verder. Wie is je ideale klant en hoe maak je van deze klant een ambassadeur.
Zodra jij haarscherp hebt wie jouw ideale klant is en wie jouw ambassadeurs zijn, en dat zijn niet alleen klanten, en je past je gemaakte strategie toe, dan stelt het jou in staat om nog meer als eventprofessional zichtbaar te zijn en je doelstellingen te behalen.
Minder hoofdpijn, meer plezier, meer energie en een fijne klantrelatie.
Tijdens deze bijeenkomst gaan we je helpen met het onderzoeken wie jouw ideale klant is en wie jouw ambassadeurs zijn. Na deze bijeenkomst heb jij concrete acties die je kunt uitvoeren om als ondernemer te groeien.
We zien je graag op dinsdag 16 februari.
09.45 – 10.00 uur | Online inloop | |
10.00 – 10.30 uur | Welkom door coördinatoren, agenda 2021 en voorstelronde | |
10.30 – 11.30 uur | Ideale Klant & Ambassadeurs | |
11.30 – 12.00 uur | Netwerken |
Wil je deze ZEP010-bijeenkomst bijwonen? Registreer je dan nu!
Hieronder een overzicht van de leden van ZEP010
Onze leden
Vul het pdf formulier in en stuur hem op naar info@zepnl.nl Wij nemen daarna contact met je op.
Aanmeldformulier