Volgende bijeenkomst: Grand Hotel Karel V - maandag 2 september 2019

Days
dagen
hours
uren
min
min
sec
sec

Locatie

Grand Hotel Karel V Utrecht
Ontdek een eeuwenoud klooster, verscholen op een groen landgoed, midden in het centrale Domkwartier van Utrecht. Grand Hotel Karel V bevindt zich in het hart van de stad, vlakbij Utrecht Centraal Station. Deze centrale locatie vormt de basis voor een succesvolle vergadering of bijeenkomst. Tel daar de historie van de statige gangen, de oude graanzolder of de mysterieuze kluistoren bij op en u kunt ervan uitgaan dat uw gasten iedere dag voorzien zijn van een flinke dosis inspiratie. De 13 evenementenruimtes met een capaciteit tot 150 personen zijn beschikbaar op twee prijsniveaus: met gastronomische of bistronomische invulling.

Great customer experiences don’t happen by accindent

  • Hoe weten sommige bedrijven de spijker op de kop te slaan als het gaat om Customer Experience?
  • Iedereen is VOOR de klant centraal, toch ervaren klanten dat niet altijd. Hoe zorg je voor Eigenheid en Consistentie?
  • De Customer Journey, wat is dat eigenlijk en op welk moment moet je echt het verschil maken?

Nienke neemt iedereen mee in de wereld van Customer Experience en laat zien wat je moet doen om écht onderscheidend te zijn richting de klant. Waarbij iedereen mee op reis gaat naar Australië. Daaruit blijkt; Great Customer Experiences are Well Planned and Executed. Waar momenten van de waarheid, eigenheid en consistentie een cruciale rol spelen. Nienke neemt je mee en gebruikt veel toffe voorbeelden, waar ze empathisch de vinger op de zere plek legt. En iedereen met een Ik-Kan-Het-Ook gevoel achterlaat.
 
Take-aways van deze keynote

  • Bewustwording van jouw rol; waar beïnvloed jij de Customer Experience?
  • Kennis van de A.C.E. strategie achter klantgerichtheid
  • Inspiratie vanuit ‘Best Practises around the world’, waardoor een frisse blik ontstaat waar de verandering bij elke deelnemer uit het publiek het beste kan beginnen.

Toekomstplannen ZEPnl
Oprichtster Natasja Torcqué komt vertellen over de plannen van ZEPnl en de nieuwe lidmaatschappen.

 

Grand Hotel Karel V Utrecht
Geertebolwerk 1
3511 XA  Utrecht

Klik hier voor de routebeschrijving

Programma:

09.30 – 10.00 uur   Ontvangst met koffie en thee
10.00 – 10.10 uur   Welkom
10.10 – 10.55 uur   Nienke Bloem – Great customer experiences don’t happen by accident
10.55 – 11.05 uur   Natasja Torcqué – Toekomstplannen ZEPnl
11.05 – 11.20 uur   Vragenrondje; waar kunnen we jou mee helpen?
11.20 – 11.40 uur   Vrij netwerken
11.40 – 12.00 uur   Rondleiding Grand Hotel Karel V Utrecht
12.00 uur   Lunch (facultatief en voor eigen rekening a 10,00 euro)
De bezoekersregistratie van de bijeenkomsten van ZEPnl wordt verzorgd door deRegistratiebalie.

Wil je deze ZEP030-bijeenkomst bijwonen? Registreer je dan nu!

Onze leden

Hieronder een overzicht van de leden van ZEP030

Onze leden

Registreren voor ZEPnl

Vul het pdf formulier in en stuur hem op naar info@zepnl.nl

Aanmeldformulier